به گزارش ایرنا بنا بر اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد در هفته دهم با تخلفاتی از سوی تماشاگران این تیم همراه شد.
در جریان این بازی تخلفاتی از قبیل شعارهای موهن، پرتاب اشیاء توسط هواداران تیم نفت مسجدسلیمان و رفتار نامناسب کادر تیم صورت گرفت که کمیته انضباطی فوتبال به همین دلیل ، تیم نفت مسجدسلیمان را به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
این کمیته همچنین در خصوص استفاده تماشاگران منتسب به باشگاه نفت مسجد سلیمان از وسایل صوتی غیر متعارف در جریان بازی، به باشگاه تذکر داد و اعلام کرد در صورت تکرار این موضوع، تصمیم های مقتضی را خواهد گرفت.

* در جریان مسابقه تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در هفته یازدهم ، از سوی حسین بغلانی، بازیکن تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی شامل اهانت به داور مسابقه که منجر به اخراج بازیکن از زمین شد، صورت گرفت برهمین اساس این بازیکن به یک جلسه محرومیت وپرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین فرزاد جعفری، بازیکن تیم فولاد خوزستان به دلیل اهانت به داور، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. این بازیکن نیز به 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
براساس این گزارش همه آرای صادره توسط این کمیته قطعی و قابل تجدید نظر نیست.
/6002/9879
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.