به گزارش ایرنا علیرضا مرزبان یکشنبه شب در نشست خبری پس از پایان دیدار تیمش مقابل نفت آبادان در مسجد سلیمان بیان کرد: امروز با برنامه و خطر ساز ظاهر شدیم و بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما در امر گلزنی همچنان ضعیف هستیم.
وی با بیان اینکه بازیکنان ما به لحاظ جسمانی و تاکتیکی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند افزود: در چند بازی گذشته با وجود اینکه می توانستیم پیروز میدان شویم اما شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و ما به راحتی امتیاز از دست دادیم اگر چه من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم زیرا آنها بازی خوبی ارایه می دهند.
مرزبان با بیان اینکه باید قبول کنیم که بازی دادن به بازیکنان جوان بها دارد و باید بهای آن را بپردازیم ادامه داد: در نیم فصل تغییراتی اساسی در تیم خواهیم داشت و بازیکنان خوبی را جذب می کنیم اگر چه امیدوارم مشکلات مالی نداشته باشیم و بتوانیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم.
وی در خصوص جدایی میلاد فراهانی دروازه ‌بان اصلی این تیم گفت: این طور نیست که بگوییم اگر فراهانی در چارچوب دروازه بود امروز برنده می ‌شدیم چرا که او در بازی با پارس جنوبی اشتباهات بدتری داشت. معتقدم وقتی بازیکنی دلش با تیم نیست باید از مجموعه برود. میلاد فراهانی 2 میلیارد و 400 میلیون ریال از ما پول گرفت و انتظار داشت که باز هم به او پول دهیم. من ترجیح می ‌دهم با بازیکنی کار کنم که دلش با مردم مسجدسلیمان و تیم نفت مسجدسلیمان باشد نه اینکه تنها به خاطر پول بازی کند.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان افزود: فراهانی به ما می ‌گوید چون کلین شیت کردم باید به من پول بدهید یا اینکه در اهواز برای من خانه بگیرید که از نظر من منطقی نیست. شاید شما گل‌هایی که فراهانی خورده را فراموش کردید اما من اجازه نمی ‌دهم به خاطر اشتباه دروازه بان مان در بازی امروز همه چیز را سر این بازیکن جوان خراب کنند.
وی با بیان اینکه مسایل درون ‌تیمی از مسایل فردی مهمتر است گفت: آیا ما باید پول سایر بازیکنان را به دروازه‌ بانی بدهیم که کلین شیت کرده است؟ در این صورت پول سایر بازیکنان را از کجا تهیه کنیم؟ مطمئن باشید همین دروازه ‌بان جوان ما روزی ستاره فوتبال ایران می ‌شود لذا باید به بازیکنان جوان میدان داد تا شناخته شوند.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص بازی آینده تیمش مقابل سپیدرود رشت بیان کرد: بازی سخت و حساسی در انتظار ما است و باید در طول هفته روی زمین چمن مصنوعی تمرین کنیم؛ الان ما هشت امتیاز داریم و تیم های میانه جدول 11 امتیاز دارند لذا نباید اجازه دهیم این فاصله قطع شود.
دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان از هفته دوازدهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.