به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردم شرکت کننده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهرهای آبادان، خرمشهر،اروندکنار، مینوشهر، شادگان، بندرامام خمینی(ره) و بندر ماهشهر با سردادن شعارهای ضداستکباری خشم و انزجار خود را نسبت به سیاست های شیطان بزرگ آمریکا به نمایش گذاشتند.
امام جمعه شادگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا حضور مردم در 13 آبان را نشان دهنده تنفر ملت ایران از سیاست های دولتمردان آمریکا علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت:همیشه در صحنه بودن مردم نشان دادن گوشه ای از تنفر امت اسلامی نسبت به ظلم آمریکایی هاست.
حجت الاسلام سیدمجید شرفی افزود:آمریکا در صدر مستکبران جهان قرار دارد و سیاست های تحریمی علیه کشور اسلامی ما بیانگر تنفر آنها از اسلام است.
وی افزود: آمریکا از دیرباز با ملت ایران سر دشمنی داشت و در سال های قبل از انقلاب و بعد از انقلاب چپاول گری های این کشور را بر ملت ایران دیده ایم و قطعا هرجنایتی علیه ملت مظلوم ایران و سایر کشورهای جهان صورت گرفته و می گیرد پای آمریکا در میان است.
به گزارش ایرنا هزاران نفر از مردم آبادان در بلوار زنده یاد دهداری مقابل ورزشگاه جهان پهلوان تختی، خرمشهر مقابل مسجد جامع، اروندکنار در محل ساختمان مرکزی آموزش و پرورش این شهر، مینوشهرروبه روی بخشداری، شادگان میدان امام (ره) و در بندر ماهشهر در مقابل حسینیه ثارالله تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.
13 آبان که مصادف با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست در تقویم کشور به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.
3015/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.