واحد همودیالیز به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات رسانی به بیماران دیالیزی با 55 تخت و یک هزار و 300 مترمربع زیربنا آغاز به کار کرد که عملیات ساخت آن در سال 1397 توسط بخش خصوصی با اعتبار 60 میلیارد ریال اجرا شد.
افسانه غفاری کارشناس بیماری های خاص دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در گفت و گو با خبرنگارایرنا اظهار داشت: واحد همودیالیز توسط بخش خصوصی ساخته شده است و برای بیماران دیالیزی با دفترچه خاص رایگان است و ما بیماران را به این واحد ارجاع می دهیم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز چهارشنبه گذشته سفر خود را به منظور بازدید از مراکز بهداشتی، درمانی و بهره برداری از 51 طرح مختلف به خوزستان آغاز کرده است.
وی روز پنجشنبه چند طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان های دزفول، شوش، شوشتر و گتوند را نیز افتتاح ، و وضعیت بهداشتی و درمانی این شهرستان ها را از نزدیک بررسی، و عازم شهرستان های ایذه و باغملک شد.
وی در این شهرستان ها نیز از چند طرح بهداشتی و درمانی دیدن و برخی طرح ها را نیز افتتاح کرد.
روز جمعه نیز پروژه های بهداشتی، درمانی در رامهرمز، رامیشیر، ماهشهر و امیدیه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره برداری رسید و سپس از بیمارستان های هندیجان و بهبهان دیدن کرد.
صبح روز شنبه نیز ساختمان های جدید بیمارستان های ابوذر و سوانح و سوختگی اهواز و کلینیک تخصصی ابوذر با حضور قاضی زاده هاشمی به بهره برداری رسید.
3004/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.