به گزارش ایرنا دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز در حالی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید که هواداران فولاد نسبت به عملکرد این تیم معترض بودند.
دو تیم فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز شنبه شب در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با حواشی همراه بود.
پیش از آغاز بازی یاد و خاطر شهدای حمله تروریستی اهواز و شهدای آتش نشان گرامی داشته شد و به مناسبت روز آتش نشان از 2 آتش نشان نمونه استان تجلیل شد.
پس از شکسته شدن صندلی های ورزشگاه غدیر در حین بازی تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس مسئولان ورزشگاه همچنان رغبتی به نصب صندلی روی سکوها ندارند که این موضوع چهره ورزشگاه غدیر را زشت کرده است.
با وجود این که تماشای این دیدار برای تماشاگران خوزستانی رایگان بود اما در این دیدار تنها 300 تماشاگر از نزدیک نظاره گر بازی بودند چرا که عملکرد ضعیف تیم های خوزستانی در چند سال اخیر باعث شده که تماشاگران از طریق تلویزیون نظاره گر بازی باشند.
در دقایق 30 و 75 بازی داور به دلیل گرمای شدید اهواز بازی را به مدت 2 دقیقه متوقف کرد تا بازیکنان استراحت کنند.
با وجود صحبت های مدیر ورزشگاه غدیر اهواز در خصوص تعویض کردن نمیکت های ذخیره بازیکنان اما تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است این در حالی است که خوزستان چهار نماینده در لیگ برتر دارد.
به هنگام بازی اثرات گرد و غبار روی صندلی های ورزشگاه غدیر اهواز همچنان مشاهده می شد در حالی که مسئول ورزشگاه مدعی است تمامی صندلی ها قبل از هر بازی شست و شو می شوند.
در دقیقه 58 بازی سیلوا تارتا بازیکن برزیلی فولاد خوزستان در میانه میدان مرتکب خطایی شدید شد که با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد، این موضوع اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم فولاد را به همراه داشت.
ایلی استان سرمربی تیم فولاد خوزستان در تمام دقایق بازی به صورت ایستاده و پر جنب و جوش از کنار زمین تیم خود را هدایت می کرد.
با وجود این که از ابتدای مسابقات لیگ، خبرنگاران از نبود اینترنت در ورزشگاه غدیر اهواز شاکی بودند در این هفته باز هم اثری از اینترنت نبود این در حالی است که خبرنگاران استان های دیگر از وجود اینترنت بهره مند هستند.
تیم فولاد خوزستان در نیمه اول بازی توپ و میدان را به خوبی در اختیار داشت و موقعیت های خوبی بر روی دروازه حریف خلق کرد اما در امر گلزنی موفق نبود.
در دقیقه 84 بازی بازیکن تیم ماشین سازی در محوطه جریمه فولاد سرنگون شد که داور نقطه پنالتی را نشان داد و رضا خالقی فرد از روی نقطه پنالتی دروازه فولاد را باز کرد.
اما طولی نکشید که میلاد بدرقه بازیکن تیم فولاد در دقیقه 89 با یک ضربه استثنایی دروازه ماشبن سازی را باز کرد و کار را به تساوی کشاند.
چمن ورزشگاه غدیر اهواز بر خلاف بازی های قبل از وضعیت مطلوبی برخوردار نبود که مورد رضایت کادر فنی هر دو تیم قرار نگرفت.
قضاوت این دیدار بر عهده سیدعلی میرغفاری بود که حمید سبحانی و محسن سلطانی او را در امر قضاوت همراهی کردند.
در این دیدار مهدی زبیدی، حسن بیت سعید و سینا مریدی از تیم فولاد و فرناندو دخسوس و سید محمد خرم الحسینی از تیم ماشین سازی از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
هواداران ناراحت تیم فولاد در انتهای بازی به تصمیم داور معترض بوده و علیه او شعار سر دادند.
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.