به گزارش ایرنا سرهنگ سیدمحسن تقی زاده چهارشنبه جلسه اندیشه ورزی با اساتید دانشگاه، نخبگان و فعالان اجتماعی درراستای ارتقاء امنیت اجتماعی در فرماندهی انتظامی آبادان اظهار داشت:هدف از این کارگروه بررسی و پیگیری دقیق و علمی مقوله‌های مربوط به فضای مجازی است.
وی افزود:در پی مدیریت فضای مجازی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و بهره مندی صحیح از آن هستیم و در این بین نخبگان می توانند در این راه نیروی انتظامی را یاری دهند.
سرهنگ تقی زاده گفت: معضلات و آسیب‌های اجتماعی حد و مرزی ندارد و هر آسیب، آسیب دیگری را به وجود می‌آورد و تهدیدی برای خانواده هاست.
وی افزود: مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی توسط دشمنان داخلی و خارجی در کشور ایجاد شده است و فضای مجازی برای آنان به فرصتی برای تهدید علیه کشور تبدیل شده است.
تقی زاده گفت:شایعات و تهدیدات فضای مجازی در آبادان توسط پلیس فتا به دقت رصد و پیگیری می شود و در مرحله اول عامل آن ارشاد و در صورت ادامه از طریق مقام قضایی تحت پیگرد قضایی قرار می گیرد.
در این نشست جمعی از اساتید دانشگاه، اصحاب رسانه و فعالان رسانه نقطه نظرات خودرا در خصوص انتشار شایعه در جامعه و راهکار صحیح ارائه اخبار از مراجع قانونی ابراز داشتند.
3015/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.