فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان دزفول روز یکشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: با توجه به اینکه شهید بهنام محمدی یکی از نابغه های دوران جنگ تحمیلی بوده این طرح جهت آشنایی و معرفی این شهید به دانش آموزان نامگذاری شده است.
رضا صائمی نیا سه محور اصلی این طرح را مدرسه، مسجد و خانواده اعلام کرد و افزود: این طرح با هدف تربیت دانش آموزانی مومن، متدین و انقلابی اجرا می شود.
وی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اگر بتوانیم در کشور حدود هشت میلیون دانش آموز مومن و متدین تربیت کنیم تمام دغدغه های کشور در آینده برطرف خواهند شد.
فرمانده بسیج دانش آموزی دزفول ادامه داد: امسال 15 مدرسه در شهرستان دزفول و منطقه سردشت برای اجرای طرح در نظر گرفته شده که دانش آموزان سال اول دوره متوسطه اول را هدف قرار می دهد و 6 سال ادامه دارد.
وی گفت: این طرح در چهار دوره اجرا می شود که در دوره سه ماهه نخست تلاش می شود دانش آموزان خادم اهل بیت باشند و با برنامه های آموزشی، علمی و ادبی به حضور در مساجد تشویق شوند.
صائمی نیا اضافه کرد: در سه ماهه دوم نیز آموزش احکام، آشنایی با قرآن، مبانی اعتقادی و اصول اخلاقی ارائه و مناسبت های مختلف گرامی داشته می شود.
فرمانده بسیج دانش آموزی دزفول اظهار داشت: در سه ماهه سوم نیز به دنبال آگاهی دادن به دانش آموزان هستیم و طرح مطالعات شهید مطهری، کتاب های انقلابی و فرهنگی، تئاتر و صوت و لحن قرآن آموزش داده می شود.
وی افزود: در سه ماهه چهارم نیز آموزش مجازی، هدایت تحصیلی، حلقه های صالحین، همایش های خانوادگی و کارگاهی انجام می شود و فعالیت های دانش آموزان در مساجد تداوم می یابند.
صائمی نیا گفت: این طرح امسال به صورت پایلوت برای حدود 500 نفر از دانش آموزان دزفول و سردشت اجرا می شود و بدلیل اینکه شهید بهنام محمدی در دوره اول دبیرستان به شهادت رسیده این طرح به نام این شهید نامگذاری شده است تا بیشتر به دانش آموزان معرفی شود.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.