به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز اظهار داشت:دشمن پس از این که در جنگ تحمیلی و سایر توطئه های خود علیه انقلاب و نظام به نتیجه ای نرسید اکنون به جنگ اقتصادی و رسانه ای روی آورده است.
وی افزود: آن ها در فضای مجازی برخی مواقع مطالبی را منتشر می کنند که به دور از واقیت بوده و نیاز است که مردم نسبت به این توطئه ها آگاه باشند.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: دشمن مدتی پیش بحث حضور عراقی ها و فساد اخلاقی آن را در مشهد مطرح کرده بود که این تنها یک جنگ روانی برای تفرقه افکنی بین ایران وعراق بود.
وی بیان کرد: مسئولان دولت مساله جنگ اقتصادی را بارها مطرح کرده اند و در این خصوص مدام به مردم نکانی را گفته اند اما بار سنگین این جنگ اقتصادی نباید تنها بر دوش مردم باشد.
حجت الاسلام حسن زاده تصریح کرد: مقابله با جنگ اقتصادی از هر راهی که باشد مردم باید راه های مبارزه با آن را لمس کنند.
امام جمعه موقت اهواز گفت: مسئولان بارها اعلام کرده اند که برای مبارزه با جنگ اقتصادی باید تلاش شبانه روزی کرد اما این تلاش را مردم باید لمس کنند.
وی تصریح کرد: فضای مجازی و شبکه های تبلیغاتی غربی در چنین شرایطی تاثیر زیادی در ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم دارند که باید برای آن نیز چاره اندیشی شود.
حجت الاسلام حسن زاده راه مقابله با جنگ اقتصادی و فضای مجازی دشمن را هوشیاری و بصیرت برشمرد و گفت:اینکه ما به صورت سنتی بخواهیم اطلاع رسانی کنیم نمی توانیم با دشمن مقابله کنیم بلکه نیاز است فضای مجازی را به فعالیت های خود اضافه کرده و این فضا را در مساجد تقویت کنیم.
وی ادامه داد: کانون فرهنگی مساجد باید توسط اداره ارشاد خوزستان تقویت و پشتیبانی مالی شود تا بتوانیم برای مقابله با توطئه های دشمنان در فضای مجازی تلاش مضاعفی داشته باشیم.
امام جمعه موقت اهواز همچنین با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید گفت: حضور مبلغان استان در سال های اخیر در کنار آموزش و پرورش چشمگیر بوده اما از این به بعد طلاب مسئولیت های سنگین تری را بر عهده دارند.
وی ادامه داد: سهم ما از تولید علم بعد از انقلاب چشمگیر بوده و با دلسوزی و برنامه ریزی می توانیم جایگاه خود را ارتقا دهیم.
حجت الاسلام حسن زاده گفت: معلمان در جامعه باید بالاترین جایگاه را داشته باشند اما در حال حاضر با حقوق کم و امکانات کم و بزرگترین رسالت را برای آموزش فرزندان ما بر عهده دارند.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.