به گزارش ایرنا، احسانعلی عالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتبار 226 پروژه نیمه تمام 100 درصد تخصیص خواهد یافت از دستگاه های اجرایی استان می خواهیم که به سرعت این طرح ها را به بهره برداری برسانند.
وی میزان اعتبار ابلاغی استان را چهار هزار و 80 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: سه هزار و 700 میلیارد ریال برای پروژه های نیمه تمام در سال جاری تخصیص یافته است.
وی با بیان اینکه در مرحله بعدی تکمیل300 پروژه نیمه تمام برنامه ریزی خواهد شد افزود: تلاش می شود در مدت چهار سال تمام پروژه های نیمه تمام این استان تکمیل و به بهره برداری برسند.
وی با بیان اینکه هم اکنون ساخت پروژه های جدید آغاز نخواهد شد افزود: هم اکنون به دستگاه های اجرایی تاکید می شود تا هیچ طرح جدید آغاز نکنند ما طرح های مهم از جمله بهداشت و درمان و آموزش و پرورش اگر نیاز باشد ایجاد خواهد شد.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی بر نظارت بیشتر بر پروژه های عمرانی در این استان تاکید کرد و گفت: متاسفانه به این امر کمتر پرداخته می شود.
وی علت نظارت کمتر بر پروژه های عمرانی را نیز پراکندگی آنان دانست و افزود: در مدت دو سال آزمایشگاهی راه اندازی می شود که مصالح به کار رفته در پروژه های بخش دولتی و خصوصی را مورد آزمایش قرار دهد.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی با بیان اینکه برنامه جامع برای توسعه استان تاکنون نداشته ایم اظهار داشت: هم اکنون برای هر شهرستان برنامه ای مصوب داریم، تمامی پروژه هایی که باید اجرا شوند برنامه دارند.
عالی با بیان اینکه برنامه جامع توسعه استان تعریف شده است افزود: هم اکنون هر شهرستان برای پروژه های عمرانی برنامه دارد و ابلاغ نیز شده است.
3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.