محمد اکبر زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از رویکردهای آستان قدس رضوی، ایجاد اشتغال و کمک به اشتغالزایی در مناطق محروم است و افراد در صورت ارائه طرح و ایده از حمایت های ما برخوردار می شوند.
وی افزود: طرح های ارائه شده در کمیسیون تخصصی مربوط در آستان قدس رضوی بررسی و در صورت تایید در این کمیسیون، حمایت های لازم از اجرای طرح ها مبذول می شود.
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی گفت: اکنون 120 کانون خادم یار محلی در استان دایر شده است که در راستای محرومیت زدایی و ترویج فرهنگ رضوی فعالیت دارند و تاکنون 2 هزار خادم یار جذب شده است.
وی با بیان اینکه خادم یاران در زمینه های مختلف فرهنگی، بهداشت و درمان به مردم کمک می کنند افزود: 27 کانون خادم یاری نیز به صورت تخصصی در زمینه های مختلف سلامت و گروه های جهادی و رسانه فضای مجازی خدمات رسانی می کنند.
وی گفت: در دهه کرامت سه هزار بسته ارزاق میان خانواده های بی بضاعت و نیازمند توزیع می شود و 2 هزار و 500 خانوار زیر پوشش طرح تغذیه و توزیع مواد پروتئینی قرار می گیرند.
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی با بیان اینکه پنج دهستان محروم خراسان شمالی مورد حمایت آستان قدس رضوی است گفت: دهستان قوشخانه بالا و پایین، جیرستان، سنگر و بام هدف محرومیت زدایی آستان قدس رضوی است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.