علیرضا علیخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ادارات و سازمان های استان 3 درصد از مشترکان این شرکت را به خود اختصاص داده اند و 9 درصد از برق تولیدی این شرکت را مصرف می کنند که این رقم از میانگین کشوری بالاتر است و باید مدیریت شود.
وی گفت: این شرکت در بخش خانگی 288 هزار و 383 مشترک دارد که مصرف هر مشترک در این بخش 441 کیلووات در ماه است.
علیخانی افزود: اگر هر مشترک تنها یک لامپ اضافه را خاموش کند و یا درجه کولرگازی خود را در زمان های اوج مصرف بر روی 25 درجه تنظیم کند و یا حداقل از استفاده همزمان وسایل پر مصرف در زمان اوج مصرف پرهیز کند، در استان هیچ مشکلی در تامین نیروی برق نداریم.
وی خاطرنشان کرد: این شرکت در بخش صنعتی یک هزار و 617 مشترک دارد که میانگین مصرف هر مشترک این بخش در ماه 226 کیلووات گزارش شده است.
وی با بیان اینکه مشترکان بخش کشاورزی استان تنها یک درصد از کل مشترکان شرکت برق را تشکیل می دهند گفت: این مشترکان 26 درصد از برق تولیدی این شرکت را مصرف می کنند.
علیخانی افزود: 0.2 درصد از مشترکان برق استان در بخش صنعتی است که 20 درصد از برق را مصرف می کنند و 10 درصد از مشترکان نیز در بخش تجاری است که 6درصد از برق را مصرف می کنند
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: بیشترین مصرف در بخش خانگی است و این بخش، 85 درصد از مشترکان برق را به خو اختصاص داده است که 36 درصد از برق تولیدی شرکت را مصرف می کنند.
خراسان شمالی 345 هزار مشترک برق دارد که 320 مگاوات برق مصرف می کنند.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.