به گزارش ایرنا مجید پورعیسی روز پنجشنبه در نشست شورای راهبردی تالار مذاکرات سرمایه گذاری خراسان شمالی اظهار داشت: در این روز 25 شرکت خارجی از 8 کشور برای آشنایی با فرصت های سرمایه گذاری به این استان سفر خواهند داشت که تلاش داریم این حضور منجر به امضای تفاهم نامه و در ادامه عقد قرارداد شود.
وی افزود: در 28 و 29 تیرماه هم بر اساس برنامه ریزی ها، تالار مذاکرات سرمایه گذاری عمران شهری با حضور ده ها شرکت داخلی و خارجی و برخی شهرداری های کشور، در بجنورد برگزار می شود که این رویداد هم فرصتی مناسب برای معرفی قابلیت ها و مزیت های سرمایه گذاری استان به سرمایه گذاران خارجی و داخلی است.
وی ادامه داد: در این همایش 120 میز مذاکره پیش بینی شده و تاکنون 50 شرکت خارجی برای حضور اعلام آمادگی کرده اند و در این همایش تلاش داریم تا ارتباط میان سرمایه گذران داخلی با سرمایه گذاران خارجی بیشتر شود و این ارتباطات به طور پیوسته و گسترده ادامه یابد تا منافع استان در حوزه اقتصادی به طور مشارکتی تامین شود.
به گفته پورعیسی، با ارائه بسته های سرمایه گذاری، این بسته ها تبدیل به تفاهم نامه می شود و اجرای پروژه را در پی خواهد داشت. وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی به ویژه بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری به طوری جدی پای کار باشند و کمیته پشتیبانی هم مقدمات و هماهنگی های لازم برای حضور سرمایه گذاران خارجی را در دستور کار داشته باشد تا با برگزاری با شکوه این همایش بتوانیم اثر و نگاهی مثبت برای اطمینان بیشتر سرمایه گذاران خارجی در ادامه مراودات ایجاد کنیم.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است که بیشترین اشتغال مردم این خطه در بخش کشاورزی، دامپروری و بخش صنعت است.
6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.