به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به صورت یک طرفه از برجام خارج شده است و اکنون کشورهای اروپایی اعلام کرده اند که بر سر پیمان برجام هستند اما مسئولان باید حواسشان باشد که اینها دنباله رو آمریکا هستند، دست از آمریکا برنمی دارند و بدون آمریکا آب نمی خورند.
وی با تاکید بر اینکه دولتمردان آزمون سخت و مهمی را پیش رو دارند افزود: مسئولان باید حواسشان را جمع کنند‌ که انگلستان، فرانسه و آلمان چه گذشته و سابقه ای دارند و مبادا چند سال دیگر، سر را بلند کنیم و ببینیم همه چیز را از دست داده ایم.
امام جمعه بجنورد با اشاره به هشدار های رهبر معظم انقلاب در غیرقابل اعتماد بودن آمریکا تاکید کرد: رهبری فرمودند در صورتی برجام را ادامه یابد که بتواند تضمین بگیرد که سایر کشورها بر سر پیمان هستند، از وسط راه باز نمی گردند و عهدشکنی نمی کنند.
وی تاکید کرد: مراقب باشیم توپ را در زمین ما نیندازند و ما را مقصر جلوه ندهند، مبادا مورد سرزنش و ملامت نسل آینده قرار گیریم.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه در لابه لای سخنان فرانسوی ها حرف از موشک ایران است خاطرنشان کرد: مراقب باشیم، نباید زیرساخت های اقتصادی را از دست دهیم.
وی گفت: ما چهار دهه بدون آمریکا نفس کشیده ایم، باز هم آمریکا باشد و یا نباشد راست قامت ایستاده ایم.
وی در بخش دیگر سخنان خود به پیروزی حزب الله در انتخابات لبنان اشاره کرد و گفت: این پیروزی سیلی محکمی بر جبهه کفر و استکبار بود و کمر سعودی را شکست.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: می گفتند حزب الله در لبنان پایگاه ندارد اما به اذعان یک کارشناس اسرائیلی، لبنان اکنون همان حزب الله است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.