به گزارش ایرنا عبدالله یوسفی سه شنبه در نشست شورای اداری مانه و سملقان اظهار کرد: اگر به مزارع گندم هم شوکی از سرما وارد شده باشد، قابل ترمیم است.
وی با بیان اینکه میزان بارندگی چند روز اخیر در استان به طور میانگین 15.1 میلی متر گزارش شده است افزود: بیشترین بارش ها با 44.4 میلی متر، در چناران شهر گزارش شده است.
دمای هوا در برخی نقاط استان خراسان شمالی به سه درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

*گندم کاران در سامانه خرید گندم ثبت نام کنند
یوسفی در بخش دیگر سخنان خود درباره خرید محصول گندمکاران اظهار کرد: خرید محصول گندمکاران از طریق ثبت در سامانه انجام می شود و کشاورزان باید در سامانه ثبت نام کنند.
وی افزود: سال گذشته 142 میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی استان اختصاص داده شد که 48.5 درصد این رقم جذب شده است.
رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: 18 درصد از اعتبارات جهادکشاورزی استان به کشاورزی شهرستان مانه و سملقان اختصاص داده شده است.

* انتقاد از گرانی ها
فرماندار مانه و سملقان نیز با اشاره به اینکه این شهرستان قطب کشاورزی خراسان شمالی است گفت: 40 درصد از محصولات کشاورزی استان در این شهرستان تولید می شود.
غلامرضا عوض زاده به طرح های نوروزی اشاره و اظهار کرد: در طرح نوروزی امسال، پنج هزار و 891 مسافر در این شهرستان اسکان یافتند.
وی درباره تلفات جاده ای در طرح نوروزی گفت: در اجرای این طرح، 24 فقره تصادف در جاده های شهرستان به وقوع پیوست که در این سانحه ها 35 نفر مصدوم شده و سه نفر جان باختند.
وی با اشاره به سهم شهرستان از اعتبارات اشتغال زایی اظهار کرد: سال مالی جاری، 320 میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال در این شهرستان اختصاص داده شده است.
فرماندار مانه و سملقان از گرانی ها انتقاد کرد و گفت: مدیران،این مسئله را پیگیری کنند.
امام جمعه آشخانه نیز در این نشست گفت: مدیران بدانند که نه برای حکومت کردن بلکه برای خدمت به مردم منصوب شده اند.
حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده افزود: با توجه به شعار سال باید از کالای ایرانی حمایت کرد و جلوی واردات را به طور جدی گرفت.
7183/7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.