سرهنگ علیرضا حسین زاده پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر این اساس تردد انواع تریلر و کامیون در محور یاد شده از ساعت هفت تا 22 در روزهای 28 و 29 اسفند ماه جاری و در روزهای یکم، نهم، دوازدهم، چهاردهم و هفدهم فروردین ماه سال آتی ممنوع است.
وی افزود: حاملان مواد فاسد شدنی و سوخی از این ممنوعیت مستثنی هستند.
وی تصریح کرد: همچنین تردد انواع تریلر و کامیون در محور گلوگاه- گرگان- جنگل گلستان- چمن بید و بالعکس از ساعت هفت تا 22 روزهای یاد شده ممنوع است.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این مدت تردد موتورسیکلت ها نیز در بزرگراه ها و راه های برون شهری ممنوع است.

* کارهای عمرانی در جاده ها متوقف می شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در آستانه سفرهای نوروزی، تمام کارهای عمرانی در جاده های استان از امروز 24 اسفند ماه جاری متوقف و تعطیل می شود.
علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: جاده های استان برای سفرهای نوروزی مهیا شده است و توقف کارهای عمرانی در راستای تامین و ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی انجام می شود.
وی تصریح کرد: کارهای عمرانی در جاده ها تا 17 فروردین ماه سال آتی متوقف و تعطیل می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی درباره گشت های راهداری در ایام نوروز گفت: طرح زمستانه به قوت خود باقی است و طرح نوروزی نیز از چهارشنبه هفته جاری آغاز شده است.
وی به بهره برداری از حدود پنج کیلومتر از محور بجنورد- آشخانه اشاره کرد و گفت: در آستانه سفرهای نوروزی، بهره برداری از قطعه مملجه تا محدوده روستای تاتار آغاز شد و این قطعه به صورت چهار خطه زیر بار ترافیک رفت.
وی تصریح کرد: برای نصب حدود هشت کیلومتر گاردریل و انجام خط کشی این مسیر، حدود هفت میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیرکل راهداری وحمل و جاده ای خراسان شمالی گفت: محور بجنورد-جنگل گلستان یکی از مسیرهای پرتردد در کشوراست و هر ساله میلیون ها مسافر و زائر از این مسیر گذر می کنند.
7185/6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.