سیدمهدی رزاز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: بنا بر اعلام معاونت بازرگانی شرکت هواپیمایی آسمان، تمام پروازهای این شرکت در مسیر تهران به بجنورد و بالعکس از امروز 15 اسفند تا روز شنبه چهارم فروردین سال آتی باطل اعلام شده است.
وی گفت: پیگیری هایی برای تامین هواپیمای جایگزین هواپیمای شرکت آسمان در دست انجام است که امید است محقق شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی هم گفت: تامین چند فروند هواپیما و جایگزین شدن آن با هواپیماهای فوکر 100 شرکت آسمان در دست پیگیری است.
علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از سانحه برخورد هواپیمای تهران - یاسوج با کوه دنا، دستور ممنوعیت پرواز برای هواپیماهای فوکر 100 شرکت آسمان داده شده است.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی افزود: با ممنوعیت پرواز هواپیماهای فوکر 100، 50درصد از پروازهای فرودگاه بجنورد لغو می شود.
وی خاطرنشان کرد: البته ناوگان هوایی در برخی از استان ها همچون ایلام و کردستان که توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام می شود نیز با کمبود و چالش جدی روبه رو می شود از این رو برای پاسخ به نیاز مسافران، تامین ناوگان هوایی از سایر شرکت ها پیگیری شده است.
قربانی تصریح کرد: در تماس تلفنی با رئیس سازمان هواپیمایی کشور، برای تامین چند فروند هواپیما و جایگزین شدن با هواپیماهای فوکر 100 شرکت آسمان قول مساعد داده شد.
وی گفت: بر این اساس تامین هواپیماهای جایگزین، بزودی محقق می شود.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.