دکتر سیدرضا سیدحسینی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان دستگاه آندوسکوپی نداشت و دستگاه راه اندازی شده در بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی فرآیند تدریجی تجهیزات خریداری شده بیمارستان است.
وی اعتبار هزینه شده برای خریداری این دستگاه را سه میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با نصب و راه اندازی دستگاه آندوسکوپی، فوق تخصص بیماری های گوارش و کبد چند روز در هفته در شیروان حضور دارد که علاوه بر خدمات رسانی به بیماران شیروان، شهرهای همجوار هم از این امکانات و خدمات برخوردار می شوند.
حسینی با اشاره به شیوع بیماری معده، دستگاه گوارش و خونریزی معده افزود: با توجه به اینکه سرطان معده بیماری شایع است و هم اکنون روی خط جهانی سرطان معده هستیم جهت پیشگیری از بیماری های معده و گوارشی خرید دستگاه آندوسکوپی برای بیمارستان شیروان ضروری بود.
رییس بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان گفت: پزشک فوق تخصص گوارش از ماه آینده در این بیمارستان حضور خواهد داشت و راه اندازی دستگاه آندوسکوپی به منظور تسهیل پروسه درمان بیماران انجام پذیرفته است .
نخستین تست تشخیصی آندوسکوپی هم بر روی دکتر سید حسینی رییس این بیمارستان به منظور راه اندازی و سنجش صحت عملکرد دستگاه انجام شد.
بیمارستان 220 تختخوابی تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی 23 اردیبهشت ماه امسال توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشاردهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.