رئیس‌دانشگاه علمی-کاربردی‌بهزیستی و تامین‌اجتماعی خراسان شمالی گفت: به مناسبت 25 آذر روز پژوهش شورای پژوهش این مرکز با اولویت‌های تعیین شده در حوزه سلامت اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دکتر هادی کاهانی‌مقدم با اعلام این خبر افزود: رویکرد و فعالیت‌های این شورا براساس تدوین برنامه های راهبردی، پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه حقوق کودک و سلامت اجتماعی خانواده‌ها و بهینه‌سازی روابط مطلوب اجتماعی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: سعی ما براین است قبل از درخواست رشته برای مرکز این شورا از لحاظ تحقیقاتی و پژوهشی هم اندیشی صورت گیرد و اگر در آینده نیاز به بازار است به سمت این رشته برویم .

دکتر کاهانی مقدم اظهارداشت: همچنین تلاش در راستای تدوین دوره تک پودمان و دوره های تک درسی در حوزه ماموریتی سازمان است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی ،بهزیستی و تامین اجتماعی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود به برگزاری مسابقات علمی برای دانشجویان به صورت مستمر ماهی دوبار اشاره کرد و گفت: این مسابقات در کنار نشست های علمی و دعوت از اساتید برتر درحوزه رشته های مرتبط دانشگاه ها است.

کسب مقام اول دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی خراسان شمالی در فعالیت‌های دانشجویی و فرهنگی

وی از فراخوان مسابقه  ایده برتر اجتماعی (مسائل و آسیب ها و ارتباطات اجتماعی) با هدف سلامت جامعه، تنظیم روابط صحیح بین خانواده ها تا پایان آذرماه امسال خبرداد وگفت: دراین فراخوان کلیه افراد می توانند مشارکت داشته باشند.

وی متذکر اشت: مرکزعلمی کاربردی و بهزیستی و تامین اجتماعی خراسان شمالی موفق به کسب مقام اول فعالیت های دانشجویی  و فرهنگی در بین 37 مرکز طی 6 ماهه نخست امسال شد.

وی افزود: دراین راستا انجام فعالیت های فرهنگی، مذهبی،مناسبتی وارائه خدمات بهینه در حوزه دانشجویی صورت گرفته است.

دکتر کاهانی مقدم برگزاری اردوهای دانشجویی، ایستگاه های سلامت، کانون های مذهبی ، دیدار با مسئولان و انجمن ها،تخفیف ویژه دانشجویی جهت استفاده ازاماکن ورزشی، شرکت در برنامه های هنری و مسابقات ورزشی از جمله برنامه ها وفعالیت های این دانشگاه طی سال عنوان کرد.

وی اظهارداشت: با توجه به این که  فرهنگ سازی و پیوند باورهای دینی، مذهبی واعتقادتی دانشجویان در برنامه ریزی آتی این قشر تاثیر بسزایی دارد و با توجه به ماموریت کاربردی بودن دانشجویان تلاش براین است درکنار مباحث تئوری دانشجویان را با مسائل عینی و کاربردی بیشتر آشنا کنیم تا هنجارها و ارزش های اجتماعی همیشه سرلوحه کارخود قرار دهیم، چرا که این مسئله کمک خواهد کرد دانشجویان با محیط های اجتماعی و سایر اقشار جامعه پیوند عمیق تری برقرار کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.