بهزاد رمضانی فرخانی پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این پزشکان در بخش های داخلی، جراحی عمومی، پاتولوژی، ارتوپدی، بیهوشی، چشم، رادیولوژی و حلق بینی بوده اند.
وی با بیان اینکه پزشان متخصص که در این بیمارستان جذب شدند از حسن شهرت و سابقه کاری و علمی بالایی برخوردار هستند افزود: از مجموع این پزشکان 2 پزشک فوق تخصص هستند که شامل تخصص شبکیه و ستون فقرات است.
وی با بیان اینکه با توجه به امکانات این استان تمایل پزشکان متخصص برای کار ضعیف است، گفت: در صورت وجود نیروی طرحی نیز در دانشگاه علوم پزشکی جذب می شوند ولی با این وجود در سال جاری این تعداد پزشک متخصص و فوق تخصص توانستیم جذب کنیم.
رئیس بیمارستان ثامن الائمه (ع) تامین اجتماعی بجنورد گفت: هم اکنون در این مرز درمانی کمبود پزشک در رشته های رادیولوژی و گوش و حلق و بینی داریم.
وی با بیان اینکه طرح ارتقای هتلینگ این بیمارستان با 45 میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است،گفت: در این راستا تمامی امکانات و ساختار شامل فضای فیزیکی، توقف گاه اختصاصی پرسنل و مراجعه کننده ها، فضای بازی بچه ها، فضای استراحت مراجعان، روشنایی، وسایل و حتی ظروف تغذیه و نوع غذا را تغییر خواهیم داد.
رمضانی فرخانی اظهار کرد: هم اکنون هتلینگ بخش زنان این بیمارستان به پایان رسیده و تحویل این بخش نیز داده شده است و اکنون هتلینگ بخش اطفال آغاز شده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش بر افزایش تخت های این بیمارستان نیز تاکید کرد و گفت: در راستای اجرای طرح هتلینک برنامه ریزی شده است تا این مرکز از 104 تخت به 160 تخت افزایش یابد که در مرحله اول 134 تخت در نظر گرفته ایم و در نهایت 160 تخت ایجاد خواهد شد.
بیمارستان ثامن الائمه (ع) تامین اجتماعی بجنورد دارای وسعتی در حدود 8.5 هکتار و با زیر بنای حدود ١٢ هزار متر مربع در قسمت جنوبی شهرستان بجنورد واقع شده است.
بیمارستان در ٢٥ تیر ماه ١٣٧٥با ٩٨ تخت ثابت به عنوان تنها بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی در شهرستان بجنورد افتتاح و هم اکنون با ١٠٤ تخت فعالیت می کند، این بیمارستان موفق به استقرار سیستم اعتبار بخشی و مدیریت کیفیت ISO٩٠٠١:٢٠٠٨ شده است.
جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در خراسان شمالی شامل 112 هزار نفر بیمه شده و بیش از 13 هزار نفر مستمری بگیر است که با در نظر گرفتن افراد خانواده بیمه شدگان، جمعیت تحت پوشش این سازمان برای خدمات درمانی به بیش از 330 هزار نفر می رسد.
خراسان شمالی 864 هزار نفر جمعیت دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.