به گزارش ایرنا جواد نوروزی در این اطلاعیه آورده است: موسسه خاتم الانبیای اسفراین تا سال 97 مجوز فعالیت دارد و این فعالیت ها زیر نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است .
هیات مدیره صندوق خاتم الانبیای اسفراین نیز در پی انتشار خبر بی مجوزی موسسه مالی و اعتباری خاتم الانبیا از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی در رسانه ها، با انتشار اطلاعیه ای با تاکید بر عدم ارتباط صندوق خاتم الانبیا اسفراین با موسسه مالی مطرح شده در اطلاعیه بانک مرکزی اعلام کرد: صندوق یاد شده مرتبط با سازمان اقتصاد اسلامی و دارای مجوز از بانک مرکزی است.
در متن این اطلاعیه آمده است : ظهر روز یکشنبه یک کانال تلگرامی در اقدامی غیرحرفه ای و غیر قابل قبول با انتشار این خبر به انضمام تصویر 'صندوق قرض الحسنه اسفراین' اقدام به انتصاب این خبر به این صندوق کرد و این موضوع به ایجاد نگرانی برای مردم مومن و شهیدپرور شهرستان اسفراین شد.
در ادامه این اطلاعیه ذکر شده است: صندوق قرض الحسنه خاتم الانبیای اسفراین با شماره ثبت (3) و کد 7-585-12 به استناد تفاهم نامه شماره 171583 مورخ 13/8/1388 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مرتبط با سازمان اقتصاد اسلامی ایران است.
در این اطلاعیه آمده است: صندوق یادشده به صورت هیات امنایی اداره می شود و هیچ گاه اقدام به فروش اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری نکرده است.
هیات مدیره صندوق خاتم الانبیای اسفراین در این اطلاعیه با تاکید بر عدم ارتباط صندوق با موسسه مطرح شده در اطلاعیه بانک مرکزی، اعلام کرد : این مرکز بر خود لازم می داند موارد یاد شده از سوی یک کانال تلگرامی را از مجاری قانونی وقضایی پیگیری کند.
به گزارش ایرنا انتشار خبر بی مجوزی موسسه مالی و اعتباری خاتم الانبیا از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی و تشابه اسمی آن با صندوق خاتم الانبیای اسفراین باعث نگرانی عده ای از سپره گذاران این صندق در شهرستان اسفراین شده است.
شهرستان 120هزار نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قراردارد.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشار: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.