سرهنگ موسی الرضا حیاتی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پارسال در نیمه نخست 33 هکتار از اراضی ملی در خراسان شمالی رفع تصرف داشتیم که امسال این میزان به 185 هکتار افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه هر ساله شاهد افزایش تخریب ها و رفع تصرف در این استان هستیم گفت: همکاران یگان حفاظت این اداره کل در سال جاری توانستند زمین های تخریب و تصرف را شناسایی و تشکیل پرونده دهند.
حیاتی ضمن قدردانی از همکاری قاطع دستگاه قضایی و یگان حفاظت با قاطعیت برخورد در این خصوص افزود: با توجه به زحمات دستگاه قضایی و نیروهای یگان این اداره کل، امسال با قاطعیت و جدیت با این موضوع برخورد کردند.
فرمانده یگان حفاظت منایع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: شماره تلفن شبانه ‌روزی 1504 به‌ عنوان خط ارتباطی یگان حفاظت منابع طبیعی استان با مردم به‌ صورت شبانه‌ روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در ارتباط با تخریب و تصرف عرصه‌های منابع طبیعی و برخورد با متخلفان است.
گستره حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی دو میلیون و 33 هزار و 36 هکتار است که از این وسعت یک‌میلیون و 400 هزار هکتار مرتع، بیش از 183 هزار هکتار بیابان و 434 هزار و 550 هکتار جنگل است.
6042/7186 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.