دانشجویان در این تجمع شعارهایی مانند سگ زرد برادر شغال است، مرگ برامریکا، مرک بر اسرائیل، پای قدرتمند خود را با عصای بیگانه عوض نکنیم، سردادند.
معاون دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور خراسان شمالی دراین باره گفت: امروز دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز استان نیز مانند دیگر دانشجویان در سراسر کشور سخنان و یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور امریکا را محکوم کردند.
حجت الاسلام حسین رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: رئیس جمهور امریکا میدان سیاست را با دیگر میادین اشتباه گرفته است، سخنان ترامپ بسیار بی پایه و اساس است.
وی افزود: ترامپ در سخنان خود سپاه را تروریست خواند،در حالی که این نهاد یکی از بزرگترین نیروهای ایران اسلامی و نماد قدرت است، سپاه در قلب مسلمانان و مردم کشور نفوذ پیدا کرده است و انقلاب اسلامی با تکیه بر باورهای اخلاقی و مذهبی زنده خواهد ماند.
حجت الاسلام رحیمی گفت: توصیه می کنیم که ترامپ در فرصت مناسبی در خصوص کشور ایران و خلیج فارس مطالعه تاریخی داشته باشد و از روی نادانی صحبت نکند.
وی تاکید کرد: ما در مقابل یاوه گویی های دشمنان با داشتن رهبری انقلابی خواهیم ایستاد و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهیم زد، ما گول خنده های دشمنان را نخواهیم خورد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.