قنبرعلی خوش آیینه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: البته کمبودی در تعداد معلمان وجود ندارد و معلمان برای حضور در کلاس های مزبور ابلاغ دارند اما به علت دوری مسافت تا کنون حاضر نشده اند سر کلاس حضور یابند.
وی با بیان اینکه معلمان پیگیر جابه جایی بوده و تاکنون در کلاس درس حاضر نشده اند تصریح کرد: این معلمان به دنبال جابه جایی و انتقالی هستند اما موافقت با درخواست آنان بعید به نظر می رسد.
خوش آیینه خاطرنشان کرد: نیمی از کلاس های درس که اکنون بدون معلم است مربوط به شهرستان بجنورد و نیمی نیز مربوط به شهرستان مانه و سملقان است.
معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی گفت: پیش از این و در اوایل مهر ماه، 50 نفر از معلمان که به دنبال تغییر ابلاغ و انتقال بودند، از حضور در کلاس های درس خودداری کرده بودند اما اکنون این تعداد کمتر شده است.
وی با بیان اینکه تکلیف مدارس خالی از معلم تا آخر وقت امروز روشن می شود تصریح کرد: با معلمانی که در این مدت غیبت غیر موجه داشته اند برخورد می شود و برای آنان کسر از حقوق منظور می شود.
وی تاکید کرد: اکنون هیچ مشکلی در کمبود معلم در هیچ مقعطی وجود ندارد و تمام کلاس ها دارای معلم هستند و ابلاغ ها نیز به موقع داده شده است.
163 هزار دانش آموز در 2 هزار آموزشگاه و هشت هزار کلاس درس خراسان شمالی زیر نظر 14 هزار فرهنگی تحصیل می کنند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.