حسن شکوری نسب روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این حادثه ها 40 هزار و 319 نفر آسیب دیده اند.
وی در باره نوع حادثه های مزبور گفت: امسال امدادگران به 474 حادثه جاده ای امداد رسانی کرده اند که از جمله آن ها ریزش آوار 2 مورد، حادثه صنعتی و کارگاهی 2 مورد، رانش زمین سه مورد، حادثه شهری 42 مورد، برف و کولاک یک مورد، سیل و آبگرفتگی هشت مورد، آتش سوزی جنگل و مرتع 2 مورد، خدمات مناسبتی سه مورد، زلزله سه مورد و حادثه کوهستان 9 مورد بوده است.
وی، شمار مصدومان این حادثه ها را یکهزار و 861 نفر عنوان کرد و گفت: در این حادثه ها 629 نفر از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.
شکوری نسب خاطرنشان کرد: در این مدت 16 هزار و 956 نفر اسکان داده شده اند.
وی با بیان اینکه 47 نفر در حادثه های امسال در صحنه جان باخته اند گفت: در این مدت 41 مور رهاسازی خودرو توسط امدادگران گزارش شده است.
وی شمار تیم های عملیاتی را یکهزار و 316 و شمار کل نیروهای عملیاتی را سه هزار و 365 نفر و شمار ناوگان خودرویی را یکهزار و 149 دستگاه عنوان کرد.
شکوری نسب با بیان اینکه شمار آسیب دیدگان در حادثه های امسال بیش از 763 درصد افزایش یافته است گفت: طی مدت مشابه پارسال، شمار حادثه ها 600 فقره ثبت شده و شمار آسیب دیدگان نیز چهار هزار و 668 نفر گزارش شده است.
وی تصریح کرد: شمار مصدومان حادثه ها نیز از یکهزار و 206 نفر در سال گذشته به یکهزار و 861 نفر طی امسال رسیده است که این رقم 54 درصد رشد دارد.
وی گفت: شمار مصدومان انتقالی نیز از 594 نفر در سال گذشته به 629 نفر طی امسال رسیده و شمار فوتی ها در صحنه نیز از 37 نفر در سال گذشته به 47 نفر طی امسال رسیده است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.