به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی چهارشنبه در دیدار مدیرکل فرهنگی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور اظهار کرد: در خراسان شمالی به دلیل نبود مرز ترددی، با مشکل قاچاق کالا مواجه نبوده و فقط گاهی تردد غیرمجاز در مرزها را شاهد هستیم.
وی با انتقاد از عرضه برخی تولیدات با کیفیت خراسان شمالی با مارک و نشان خارجی، بر لزوم فرهنگ سازی برای تغییر این رویه تاکید کرد.
صالحی افزود: فعالان اقتصادی به ویژه اتاق بازرگانی خراسان شمالی باید در بازاریابی و بازارسازی برای تولیدات باکیفیت این استان اهتمام بیشتری داشته باشند.
عبدالمجید نگارش نژاد مدیرکل فرهنگی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز هم در این دیدار با اشاره به این که خراسان شمالی مشکل خاصی در حوزه قاچاق کالا ندارد، گفت: بیشتر توجه و تمرکز ما فرهنگ سازی برای ترویج مصرف کالای داخلی است.
در این دیدار موسی حاجی زاده مدیرکل امنیتی و انتظامی استان با بیان اینکه سال گذشته 835 پرونده کالای قاچاق در خراسان شمالی به ارزش 4 میلیارد و 600 میلیون ریال بود تشکیل شد ه است افزود:این میزان در مقایسه با استان های دیگر ناچیز است.
استان 863هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قراردارد.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.