سردار علیرضا مظاهری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 3 هزار و 200 نفر از این نیروها در پای صندوق ها امنیت این رویداد بزرگ را رصد می کنند و دو هزار و 800 نفر نیز در مقر انتظامی مستقر و آماده باش هستند.
وی با بیان اینکه خراسان شمالی از استان های امن کشور است افزود: نیروی انتظامی تلاش دارد تا با تامین امنیت و تامین احساس امنیت در جامعه، شاهد حضور حداکثری و باشکوه مردم در پای صندوق های رای باشیم.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برای تامین و ارتقای امنیت برگزاری انتخابات فردا، 600 نفر پلیس افتخاری نیز در این زمینه با پلیس مشارکت دارند.
مظاهری گفت: نظارت و رصد ترافیک و تامین ایمنی از مهم ترین مواردی است که برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات برنامه ریزی شده است.
وی با تاکید بر اینکه تامین امنیت انتخابات در روستاها و شهرها به جد مورد توجه قرار دارد افزود: اکیپ های سیار نیز با گشت زنی در محورها و حضور در صندوق ها به تامین و ارتقای ایمنی انتخابات به عنوان بزرگ ترین رویداد سیاسی کشور کمک می کنند.
به گفته وی تاکنون گزارش خاصی از بروز مشکل در تبلیغات انتخاباتی در این استان به دست نرسیده و در فضای مجازی نیز مشکل خاصی گزارش نشده است.

* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185/ 1744خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.