علیرضا مصطفی زاده بورا دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دکتر مهرآبادی، قائم مقام وزیر در امور مسکن مهر، دکتر مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی و دکتر شکرچی زاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی و دکتر مانی فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و ساختمان امروز وارد استان شدند.

* زمین لرزه خسارت جدی به واحدهای گلستان شهر بجنورد وارد کرده است
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از وارد شدن خسارت جدی به واحدهای مسکونی گلستان شهر بجنورد ناشی از وقوع زمین لرزه خبرداد.
وی افزود: گزارشی که از واحدهای مسکونی در مجموعه مسکونی گلستان شهر دریافت شده حاکی از این است که به قریب به اتفاق بلوک های این مجموعه خسارت رسیده است.
وی با بیان اینکه گلستان شهر بجنورد بزرگ ترین مجموعه مسکن مهر استان است خاطرنشان کرد: برخی از واحدها قابل سکونت و بهره برداری نیست و ساکنان این واحدها در چادرها اسکان داده می شوند.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: نیاز است تا خسارت های وارد شده به مسکن مهر بجنورد به صورت دقیق محاسبه و بررسی شود
مصطفی زاده بورا خاطرنشان کرد: هفت هزار و 500 واحد مسکونی درگلستان شهر بجنورد اجرا شده که اکنون پنج هزار و 500 واحد در این مجموعه در حال بهره برداری است.

* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.