به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این استان اظهار کرد: خبری به نقل از رییس کل دادگستری در خصوص اختلاس در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان رسانه ای شده بود که نیاز است در این باره بیشتر شفاف سازی شود.
وی افزود: انتظار می رود از کلی گویی ها اجتناب شود تا در آستانه برگزاری انتخابات فضای با نشاط جامعه دچار تشویش و سردرگمی نشود.
وی میزان این اختلاس را دو میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: دستگاه قضایی باید تفکیک کند که چه کسانی در اختلاس اعلام شده دست داشته اند.
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه باید با متخلف برخورد قانونی انجام شود اظهار کرد: در برخورد قانونی با متخلف باید حفظ آبروی افراد نیز لحاظ شود.
به گزارش ایرنا از قول رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در برخی از رسانه از کشف اختلاس در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی و بازگشت ۲۸۶ میلیون تومان به بیت المال منتشر شده بود.
این رسانه ها به نقل از اداره کل دادگستری خراسان شمالی، نوشته بودند که ، حجت الاسلام نور الله قدرتی اظهار کرده است: در پی اعلام گزارش اختلاس، تحصیل مال نامشروع و تضییع حقوق دولتی درشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان این موضوع در دستور کار قرار گرفت و رسیدگی به آن به صورت ویژه و با قید فوریت آغاز شد.
وی افزوده بود: در بررسی های اولیه و تحقیقات مقدماتی ۴ متهم تحت تعقیب قرار گرفته و مبالغ اتهامی به این افراد ۴۸۰ میلیون تومان بود که اصل وجوه اختلاسی به بیت المال بازگردانده شد.
قدرتی با اشاره به اینکه این پرونده در شعبه بازپرسی در حال رسیدگی است تصریح کرد: هرگونه برداشت، استفاده و تصرف غیرمجاز از مال یا وجوه دولتی یا شخصی توسط مقام دولتی جهت منافع خود یا هر نهاد دیگر چنانچه با عمد صورت گرفته باشد اختلاس است و دستگاه قضایی استان با هر گونه سوء استفاده از اموال دولتی بدون کسب مجوزهای لازم به شدت برخورد خواهد کرد.

***
همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یکی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این استان آگاه شوند.
مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو کردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت به آدرس زیر تلگرام کنند.
https://t.me/irnaBOJ
/1744/7185 /3007 خبرنگار: کبری علی آبادی تنظیم : ربابه صانعی ** انتشاردهنده:علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.