به گزارش ایرنا، مهرداد ایزدی چهارشنبه در همایش استانی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در بجنورد، با اشاره به شعار 'جنس فروخته شده پس گرفته نمی‌شود' گفت: این شعار برخلاف قانونی است که رعایت حقوق مصرف کنندگان آن را دنبال می کند.
وی با اشاره به اینکه تعویض برخی کالاها به لحاظ بهداشتی، پس از فروش میسر نیست تصریح کرد: بسیاری از کالاها، کالای سرمایه ای محسوب می شوند و در صورتی که ناقص و یا معیوب باشند باید بازپس گرفته شوند.
وی خاطرنشان کرد: اما در جامعه ما به روشنی تخلف می شود و حق مشتری و مصرف کننده تضییع می شود.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی وبررسی های اقتصادی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به فرهنگ سازی در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان تاکید کرد و افزود: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مناسب سبب می شود تا مطالبه برای رعایت حقوق مصرف کننده بیشتر شود.
ایزدی در بخش دیگر سخنان خود به توانمندی خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: رونق و توسعه تولید آبنبات در بجنورد، یکی از راه کارهای توسعه اقتصادی در این استان است.
وی تصریح کرد: اکنون آبنبات بجنورد در بازارهای تهران به وفور عرضه می شود و این محصول می تواند پیشانی تلاش و فعالیت اقتصادی در این استان باشد.
وی با بیان اینکه بجنورد می تواند قطب تولید آبنبات در جهان باشد افزود: با ارتقای کیفیت و پایین آوردن هزینه های تولید، نگذارید دیگران در قیمت و کیفیت تولید آبنبات از شما پیشی بگیرند و با کاهش قیمت و ارتقای کیفیت، رعایت حقوق مصرف کننده را در عرضه این محصول سنتی عملیاتی کنید.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.