به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی این شرکت در روز یکشنبه، سیاوش وحدت اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده میان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و بنیاد شهید و امور ایثارگران، تخفیف و کاهش درصد نقدی واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی علاوه بر ایثارگران شامل خانواده و وابستگان آنها نیز می شود.
وی خاطر نشان کرد: این تخفیفات به خانواده شهدا، خواهر، برادر، والدین شهید، همسر و فرزندان جانبازان و همسر و فرزندان آزادگان نیز تعلق می گیرد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: طبق دستورالعمل درصد نقدی واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعت توسعه یافته 10 درصد و در مناطق کمتر توسعه یافته پنج درصد است و تعداد اقساط نیز تا 48 ماه قابل افزایش است.
وحدت افزود: این تفاهم نامه علاوه بر ادای دین به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به دنبال زمینه ای است که این افراد وارد عرصه جهاد اقتصادی شوند.
به گفته وی درصد نقدی واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعت توسعه یافته برای سایر افراد 20 درصد و در مناطق کمتر توسعه یافته 10 تا 15درصد است و تعداد اقساط نیز در مناطق توسعه یافته 30 و در مناطق کمتر توسعه یافته 36 ماه است.
تاکنون برای سه هزار ایثارگر در خراسان شمالی شناسنامه ایثار صادر شده است.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.