هادی زارعی در گفتگو با مهر اظهار کرد: یکی از دلایل طولانی شدن روند آسفالت شهری بجنورد زیرسازی نامناسب است، بطوریکه در حین آسفالت تراشی یا موج‌برداری این زیر سازی نامناسب ما را ناگزیر به انجام زیرسازی مجدد می‌کند.

شهردار بجنورد با اشاره به آغاز کار عمرانی شهرداری اظهار داشت: در این راستا با توجه به اهمیت ترمیم و آسفالت معابر به عنوان یک اولویت اصلی به این مقوله توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.

زارعی تصریح کرد: در حال حاضر آسفالت بسیاری از معابر نامناسب است و در صورت عدم اقدام فوری در سال‌های آینده هزینه‌های چند برابری برای ترمیم آسفالت باید انجام شود.

وی افزود: به همین دلیل تمام همت شهرداری بجنورد در نیمه اول سال جاری به عنوان اولویت اول توجه به بحث آسفالت است و تلاش خواهیم کرد با انجام کار دقیق و فنی از دوباره کاری و هدر رفت منابع مالی پرهیز شود.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: در این راستا بر اساس بودجه پیشنهادی عمرانی بیشترین سهم بودجه این نهاد به بخش ترمیم و آسفالت معابر اختصاص داده شد.

وی ترمیم پیاده روهای سطح شهر را در اولویت بعدی دانست و گفت: تجهیز پارک‌ها، توجه به مبلمان شهری و پارک‌ها، خرید تجهیزات ترافیکی و نصب چراغ‌های راهنمایی نیز در اولویت‌های بعدی این نهاد قرار دارد.

زارعی یادآور شد: بر اساس برنامه شهرداری بجنورد امسال تمام توان خود را به کار می‌بندیم تا در صورتی که شرایط آب و هوایی اجازه دهد در راستای نوسازی و زیباسازی شهر اقدامات جدی انجام شود.

شهر بجنورد به عنوان مرکز استان خراسان شمالی ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.