به گزارش ایرنا در این دیدار از هفته سوم دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، که در ۱۰ وزن در سالن ورزشی شهید علیدخت بجنورد برگزار شد، تیم اترک توانست با نتیجه ۶ بر ۴ مهمان خود را بدرقه کرده و از نظر امتیازی در رده دوم گروه الف لیگ برتر کشتی آزاد قرار گیرد.

در رده انفرادی این مسابقات نیز در وزن ۵۷ کیلوگرم صابر خانجانی از آسانسور با نتیجه ۶ - صفر برابر نادر طزری از اترک پیروز شد و در ۶۱ کیلوگرم داریوش حضرتقلی زاده از آسانسور با نتیجه ۱۰ - ۴  بر احمدنبی گوارزاتیلوف از اترک غلبه کرد.

در وزن ۶۵ امیر اکبرزاده از تیم آسانسور در برابر مرتضی قیاسی از اترک  مسابقه را  صفر بر ۶ واگذار کرد و در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز مهرشاد اکبری از آسانسور نتیجه را ۴-۶ به نوید زنگنه از اترک باخت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز جمال عبادی از اترک برابر نیما اشفاقی از آسانسور با نتیجه ۱۳ بر ۷ به پیروزی رسید و در این وزن سجاد غلامی از اترک نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم علی موجرلو، ۸ بر ۶ بر جلال زمان از تیم آسانسور پیروز شد و در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز عزت الله اکبری با نتیجه ۴ - ۱ بر سینا غلامی غلبه کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز میثم عبدی از آسانسور توانست مرتضی حصاری از اترک را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست دهد و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز گنو پتریاشویلی از اترک موفق شد علیرضا گرزبر از آسانسور را با نتیجه ۸ بر ۳ شکست دهد.

از نکات جالب این مسابقات، پیروزی داریوش حضرتقلی زاده، کشتی‌گیر شیروانی تیم آسانسور بهران در برابر احمد نبی گوارزاتیلوف، کشتی‌گیر آذربایجانی تیم اترک و نفر سوم رقابت های قهرمانی جهان (۲۰۱۶ بوداپست مجارستان) بود.

این رقابت ها در مجموع با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع تیم نام‌آوران اترک خراسان شمالی به پایان رسید.

اترک خراسان شمالی، که نخستین دیدار خود در این رقابت ها را هفته گذشته با نتیجه ۷ بر ۳ به ایران مال تهران واگذار کرده بود، با کسب این ۶ امتیاز به رده دوم جدول گروه الف رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور صعود کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.