به گزارش ایرنا، این مسابقات از روز پنجشنبه با شرکت ۴۰ ورزشکار از پنج استان منطقه یک در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد آغاز شده بود که در پایان نیشابور، با کسب ۱۲ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و خراسان شمالی با ۱۰ امتیاز و قائمشهر با ۸ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

رئیس هیات بدمینتون خراسان شمالی در حاشیه آیین اختتامیه این مسابقات به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خراسان شمالی با هشت بازیکن شامل پنج بازیکن بومی و سه غیربومی در این مسابقات حضور داشت ولی با توجه به اینکه هر تیم می تواند تا ۱۲ بازیکن در مسابقات داشته باشد، امکان افزوده شدن ورزشکاران جدید در مراحل بعدی برای استفاده از بازیکنان قوی تر غیربومی وجود دارد.
برات وثوق گفت: دور برگشت این مسابقات در تاریخ ١٨ و ١٩ مهرماه و به احتمال زیاد در نیشابور برگزار خواهد شد.
وثوق یادآور شد: دو تیم برتر از این گروه در ۲ مرحله رفت و برگشت که دارای بیشترین امتیاز باشند به مرحله نهایی صعود خواهند کرد. 
وثوق افزود: در مرحله نهایی نیز چهار تیم صعود کرده از گروه الف و ب از هر گروه دو تیم به صورت رفت و برگشت با همدیگر رقابت کرده و در نهایت تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر بدمینتون کشور را خواهند یافت.
وی اظهار داشت: لیگ دسته یک بدمینتون مردان کشور، جام خلیج فارس با حضور ۹ تیم در دو گروه الف و ب در مراحل مقدماتی و نهایی به صورت کشوری در شهرهای بجنورد و سنندج برگزار می شود.
 وثوق افزود: بر این اساس، مسابقات گروه الف شامل استان های خراسان شمالی و فارس و همچنین تیم هایی از شهرهای قائمشهر، نیشابور و شاهرود و گروه ب شامل تیم هایی از تبریز، اراک، قم و البرز برگزار شد.

افزون بر ۵۰۰ ورزشکار در رشته بدمینتون خراسان شمالی فعالیت دارند.

ط/۵۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.