به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام اسدالله جعفری روز پنجشنبه در یادواره ۲۱ شهید روستای کشانک شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: هر مجلسی که با یاد و نام شهدا برگزار شود سراسر نور و برکت است و ما بایستی چشم دل خود را روشن کنیم تا بتوانیم جزو رهروان شهدا قرار گیریم.

وی گفت: باید تاثیرگذاری یادواره های شهدا افزایش یابد به نحوی که افراد پس از ترک مجلس شهدا تغییری بزرگ را در خود احساس کنند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: برگزاری متعدد یادواره های شهدا با اثرگذاری بالا از مهم ترین رهنمودهای ولایت است که به آن تاکید بسیار شده است.

 وی بیان کرد: دشمنان اسلام به ویژه آمریکای جنایتکار هر روز به دنبال توطئه و دسیسه تازه ای به منظور تخریب اسلام و تضعیف فرهنگ اسلامی در بین فرزندان ما هستند که بایستی با هوشیاری تمام دسیسه های آنان را خنثی کنیم.

وی افزود: هیچ یک از شهدا و یا خانواده های آنان نیازمند برگزاری یادواره های شهدا نیستند بلکه برگزاری این مجالس معنوی نیاز اساسی ما و نسل جوان است.

وی تاکید کرد:دشمنان نظام و اسلام بدانند ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره در مقابل توطئه ها و زورگویی های دشمنان ایستادگی خواهند کرد.  

شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع شده و روستای کشانک با سه هزار نفر جمعیت از روستاهای بخش سملقان است.

این شهرستان ۳۴۱ شهید را تقدیم نظام کرده است.
۷۱۸۳/ ۶۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.