به گزارش ایرنا، محمدعلی شجاعی در این پیام که روز شنبه و در آغاز هفته دولت صادر شده آمده است: با توجه به حضور رئیس جمهوری دولت تدبیر و امید در ۲۳ تیرماه، گام های بلندی برای توسعه خراسان شمالی در این برهه از شرایط تاریخی برداشته شد ولی از این مهم‌تر نگاه تازه و اراده مدیران دستگاه های اجرایی در ۸ ماه گذشته (از آغاز مسئولیت استاندار) برای رفع نداشته های خراسان شمالی است.
وی با اشاره به برخی از پیگیری های خود برای بهبود روند رو به رشد استان، افزوده است: حضور ۲ رئیس قوه مجریه و مقننه و دیدار با بیش از ۱۵۰ تن از رجال قوای سه گانه و لشگری و همچنین ایجاد رویکرد همدلی بین تمامی ارکان نظام در خراسان شمالی، در راستای پیگیری زیرساختهای توسعه در خراسان شمالی بوده است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی ابراز امیدواری کرده است که خدمتگزاری به مردم خراسان شمالی و فعالیتهایی که از سوی همه مسئولان در این استان صورت می‌گیرد بتواند غبار محرومیت را از چهره این استان مستعد بزداید و طبق فرمایش مقام معظم رهبری در سفر استانی به خراسان شمالی، این استان را در آینده ای نه چندان دور، در همه زمینه ها، در شمار ۱۰ استان برتر کشور قرار دهد.

شجاعی آرزو کرده است که برنامه های هفته دولت بتواند زمینه ساز توسعه خراسان شمالی و تقدیر از تلاش و خدمت رسانی همه همکاران دستگاه های دولتی باشد.

وی در این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را یادآور شهادت این دو خدمتگزار صدیق مردم برشمرد که با خدمت صادقانه و بی منت، کلام بنیانگذار انقلاب اسلامی را، که مردم را ولی نعمتان خود می دانستند، به معنای واقعی تحقق بخشیدند.
۵۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.