به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی سالاری در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه بجنورد به مناسبت تشکیل شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی اظهار داشت: یکی از رسالت های این شورا همین است که از اعمال سلیقه های جناحی در برنامه های مختلف که در مناسبت های انقلاب برگزار می شود، جلوگیری شود.  

وی افزود: ملت ایران از همان ابتدای نهضت انقلاب، با هوشیاری پای صحنه بودند و حمایت ملت سبب شد که اهداف انقلاب پیش رفته است.  

وی خاطرنشان کرد: امام (ره) توجه ویژه به ظرفیت مردم داشتند و علت اینکه دشمن تلاش دارد که حضور مردم در صحنه کمرنگ شود همین تاثیر حضور است.  

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا حضور مردم در صحنه کمرنگ کند گفت: شرایط اقتصادی کنون شرایط سخت است و دشمن تلاش دارد مردم را ناامید و حضور مردم را کمرنگ کند اما کور خوانده است.

وی اظهار داشت: هر جا مردم پای کار بوده اند موفقیت حاصل شده است.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مردم دست در دست هم رژیم شاهنشاهی را شکست دادند و در هشت سال دفاع مقدس هم نه با عراق بلکه با دنیا جنگیدند و از انقلاب پشتیبانی کردند.  

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: به یقین امسال هم مردم ما با شکوه و حماسی در پای صندوق های رای حضور خواهند یافت.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: از مردم انتظار می رود انتخاب آگاهانه و هوشیار داشته باشند تا مجلس قوی داشته باشیم.  

۱۲ مردادماه سالروز تشکیل شورای تبلیعات اسلامی است.  

۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.