علی اصغر بدیعی مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای راهداری از شب گذشته، در محورهای سیل گرفته شهرستان راز و جرگلان مستقر هستند و اکنون رسوب برداری از مسیر اصلی ارتباط با جرگلان انجام شده و تردد برقرار است.
وی افزود: نیروهای راهداری در مسیر هستند و با نصب تلابلو علائم تلاش دارند تا ایمنی تردد در این محور ارتقا یابد.
وی با بیان اینکه رسوب برداری محور اصلی انجام شده است خاطرنشان کرد: رسوب برداری محورهای فرعی که از رود گذر دارد، با فروکش کرن سیل انجام می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: راهداران و ناوگان راهداری شهرستان راز و جرگلان با تمام ظرفیت برای حل مشکل سیل در محورهای شهرستان به کار گرفته شده است.
وی اظهار داشت: اکنون تردد در راه هایی که از مسیر رودخانه عبور می کند، با وسیله نقلیه سنگین همچون تراکتور میسر است.
بدیعی مقدم گفت: تلاش داریم برای سرعت دادن به حل مشکلات راه های سیل گرفته راز و جرگلان، امکانات و تجهیزات سایر شهرستان ها به کار گرفته شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی نبود ابنیه را از مشکلات راه های راز و جرگلان عنوان کرد و افزود: از فرماندار شهرستان هم انتظار می رود پیگیری های لازم برای تامین اعتبار انجام شود تا نسبت به ساخت پل و ابنیه اقدام شود.
شهرستان مرزی راز و جرگلان با 70 هزار نفر جمعیت در فاصله 120 کیلومتری مرکز این استان واقع است.
بارش های بهاری و جاری شدن سیلاب ها تاکنون در مجموع در حدود 2 هزار میلیارد ریال خسارت به شهرستان راز و جرگلان وارد کرده است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.