به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری در روز یکشنبه، محمدعلی شجاعی در نشستی که با محوریت حضور استاندار در جلسه ملی ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شد، افزود: ساماندهی امور جوانان از اداره کل ورزش و جوانان به تنهایی ساخته نیست و باید دیگر دستگاه های اجرایی عضو ستاد نیز به وظایف خود عمل کنند.
وی اظهار داشت: باید وضعیت اجرای خانه های جوان در استان و نیز رتبه ما نسبت به میانگین کشوری مقایسه شود تا بتوانیم در جلسه ملی ستاد ساماندهی امور جوانان، خواست های خود را مطرح کنیم.
وی افزود: آمار حوزه جوانان استان در حوزه امنیتی و اجتماعی باید تدوین شود تا تحلیلی از علل افزایش یا کاهش آسیب های اجتماعی استان قابل ارائه باشد.
وی با تاکید بر ضرورت ورود فرمانداران به این حوزه گفت: طرح های حوزه جوانان باید قابلیت اجرایی داشته باشد و موجب مهارت افزایی آنان شود تا بتوان با تعریف فرآیند، مشکلات این قشر را برطرف کرد.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: سازمان های مردم نهاد باید در حوزه های مختلف تخصصی ساماندهی شوند و ضمن تحقق اهداف کمی باید به کیفیت سمن ها نیز توجه داشت تا در اجتماع حضور موثری داشته باشند.
از مجموع جمعیت 863 هزار نفری خراسان شمالی 278 هزار نفر در گروه 15 تا 29 سال جای می گیرند.
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.