پولاد نجاهی، دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساخت این پل که اهالی بیش از 15 روستای منطقه از آن عبور می کنند، از سال 94 آغاز شده و تا کنون تنها 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی افزود: این خیر جرگلانی که تا کنون چندین طرح عام المنفعه را در این بخش و دیگر نقاط شهرستان اجرا کرده، تامین مصالح این پل را تعهد کرده و اهالی منطقه نیز باید در اجرا و ساخت این پل همکاری کنند.
بخشدار جرگلان با تاکید بر اینکه نظارت صفر تا صد ساخت این پل بر عهده بخشداری است، اظهار داشت: با کمک اهالی، این پل با 6 دهنه 4 متری به طول 35 متر، با ارتفاع 4 متر و عرض 7 متر ساخته می شود.
وی افزود: تا کنون این خیر 2 میلیارد ریال میلگرد، یک میلیارد و 600میلیون ریال سیمان و برخی مصالح دیگر مورد نیاز را خریداری کرده و اجرای پل نیز از امروز آغاز شده است.
وی با بیان اینکه اجرای این پل بر عهده مردم محل است، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، تلاش می کنیم این پل در 2 ماه ساخته شود.
وی با بیان اینکه اتمام این پل 15 میلیارد ریال هزینه می طلبد، افزود: با ساخت این پل ارتباط روستاهای جرگلان با هر بارندگی قطع نخواهد شد و علاوه بر استفاده اهالی 15 روستا، اهالی کهنه جلگه مانه سملقان و دهستان شیرین سو هم می توانند از این پل استفاده کنند.
شهرستان مرزی 70 هزار نفری رازوجرگلان به مرکزیت شهر راز در 120 کیلومتری شمال بجنورد و در مجاورت مرز ترکمنستان قرار دارد.
30 هزار نفر از جمعیت این شهرستان در بخش جرگلان زندگی می کنند.
ب/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.