حبیب یزدان پناه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین ۱۴۸ هزار و ۲۳۹ دستگاه وسیله نقلیه نیز در این ایام از ۲۸ اسفندماه ۹۷ تا دوم فروردین ماه امسال وارد استان شدند.
وی افزود: در این میان ۱۵۲ مورد بازدید توسط بازرسان نظارتی از مکان های اقامتی و دیگر بخش ها صورت گرفته است.
یزدان پناه گفت: این در حالی است که با وجود بارش های این چند روز اخیر در استان ۱۴ هزار و ۳۸۹ نفر نیز از مراکز تفریحی و تاریخی استان بازدید کردند.
وی با اشاره به اقامت ۱۰ هزار و ۴۴۶ نفر در مراکز اقامتی استان، اظهار داشت: در این مدت ۹۴۹ نفر نیز از موزه های استان بازدید کرده اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی یادآور شد: بارندگی های اخیر برف و باران در استان باعث شده تا امروز وضعیت مسافران ورودی به استان تا حدودی کاهش یابد که امیدواریم در روزهای باقی مانده از تعطیلات عید نوروز و بهبود وضعیت جوی این میزان بیشتر یابد.
به گزارش ایرنا؛ خراسان شمالی بین دو قطب زیارتی حرم امام رضا (ع) و گردشگری شمال کشور دارد که سالانه پذیرای حدود ۲۰ میلیون زائر و مسافر است.
بیش از یکهزار و 200 اثر تاریخی در خراسان شمالی شناسایی شده است که در حال حاضر 612 اثر تاریخی، طبیعی و معنوی از این استان در فهرست آثار ملی ثبت شده است.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.