به گزارش ایرنا بابک دین پرست روز چهارشنبه در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان های راز و جرگلان و مانه و سملقان که در شهر راز برگزار شد، افزود: این استان می تواند به عنوان الگو در بین استانهای کشور مطرح باشد.
وی تاکید کرد: باید همه دستگاهها با تعامل به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم، واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران باشند تا در اقتصاد استان و شهرستان های آن پیشرفت حاصل شود.
وی با اشاره به انتخاب راز و جرگلان به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته خراسان شمالی برای محرومیت زدایی، اظهار کرد: استاندار و فرماندار باید سند ابلاغی را به نحو احسن پیش ببرند و پیگیر طرحها باشند و هیچ گونه کوتاهی در این خصوص از فرماندار پذیرفته نیست.

* طرح 250 پیشنهاد در نشست استانداران با وزیران اقتصادی
معاون وزیر کشور با اشاره به نشست اخیر استانداران با 4 وزیر اقتصادی گفت: در این نشست 250 پیشنهاد از سوی استانداران به این وزارتخانه ها ابلاغ شده است.
دین پرست با اشاره به پیگیری های وزارت کشور در این خصوص گفت: این نشست می تواند نتایج مهمی در تسهیل گری اقتصادی و حذف موانع تولید را درپی داشته باشد.

* نقش آفرینی فرمانداران در تصمیمات استان
وی با بیان اینکه نقش آفرینی فرمانداران در تصمیم گیری های استان مورد تاکید است، افزود: استانداران مکلف شده اند هر سه ماه یکبار از فرمانداران برای حضور در جلسات رفع موانع تسهیل استان، ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی و شورای معادن دعوت کنند.
به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در سفری سه روزه با حضور در شهرستانهای مختلف خراسان شمالی، مسائل و مشکلات توسعه ای این خطه را بررسی کرد.
7183/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.