محمدابراهیم محمدی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه فیلم رشد در خراسان شمالی اظهار داشت: نمایش فیلم های رشد در استان های مختلف ادامه دارد و انتظار می رود همراه دانش آموزان خانواده های آنها هم این آثار را تماشا کنند.
وی با بیان اینکه در جشنواره فیلم رشد امسال سه هزار عنوان فیلم خارجی به نمایش گذاشته می شود افزود: شمار فیلم های خارجی بیش از شمار عناوین فیلم های داخلی بوده است.
محمدی تصریح کرد: شمار فیلم های داخلی یکهزار و 300 عنوان است.
وی با بیان اینکه استقبال از این جشنواره خوب بوده است گفت: زمینه برای توسعه فیلم آموزشی در مدارس فراهم است و باید زمینه فراهم شود که دانش آموزان برای یادگیری سریع تر و بهتر از رسانه های مختلف اسفاده کنند.
مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: جشنواره فیلم رشد، آبان ماه هر سال در تهران برگزار می شود و فیلم های آن به مرور در استان های مختلف به نمایش گذاشته می شود.

* 120 هزار دانش آموز خراسان شمالی فیلم های رشد را تماشا کردند
معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز گفت: 120 هزار نفر از دانش آموزان این استان فیلم های هفدهمین جشنواره رشد را به تماشا نشستند.
قنبرعلی خوش آیینه روز پنجشنبه در آیین اختتامیه جشنواره فیلم رشد در بجنورد اظهار داشت: در این جشنواره که از چهارم اسفند آغاز شد و تا امروز ادامه یافت 150 عنوان فیلم داخلی و خارجی برای دانش آموزان و خانواده های آنان به نمایش گذاشته شد.
وی خاطرنشان کرد: فیلم های رشد در 30 نقطه ثابت و نیز 2 هزار باب آموزشگاه شهری و روستایی استان به نمایش درآمد.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: جشنواره فیلم رشد یکی از مهم ترین و پرمخاطب ترین جشنواره های سینمایی کشور است و در این استان هم شاهد استقبال دانش آموزان از آن بودیم.
165 هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از 2 هزار باب آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند.
7185/6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.