سرهنگ علیرضا حسین زاده دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محور با تلاش نیروهای راهداری و پلیس، باز شده و هم اینک تردد خودروها در آن برقرار است.
وی در عین حال وضعیت ترافیکی این مسیر را کند عنوان کرد و افزود: برای خودروهای عبوری از این محور بستن زنجیر چرخ الزامی است و تردد انواع کشنده و کامیون نیز ممنوع است.
سرهنگ حسین زاده اظهار داشت: در محور غربی بجنورد در محدوده گردنه امین الله نیز تردد تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر است و از تردد کامیون و کشنده ها جلوگیری می شود.
وی افزود: در محور راز نیز هم اینک برف در حال باریدن است ولی تردد برقرار است و مشکل خاصی وجود ندارد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: هم اینک، به جز محور گرمه، برای تمامی محورهای استان بارش برف گزارش شده و سطح جاده ها لغزنده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی پرهیز جدی از سفرهای غیرضرور، همراه داشتن تجهیزات زمستانه و گرمایشی و اطمینان از سالم بودن بخاری خودرو را به رانندگان توصیه کرد.
به گزارش ایرنا؛ بارش برف و کولاک شدید که از اوایل دیشب در استان خراسان شمالی آغاز شده، باعث تعطیلی مدارس در برخی شهرستان های این استان در روز دوشنبه شد.
هواشناسی پیش بینی کرده بود که حاکم شدن سامانه ای بارشی از روز یکشنبه تا سه شنبه، موجب افزایش ابر، وزش باد شدید، بارش باران و در پاره ای نقاط رگبار باران و بارش برف و در ارتفاعات مه گرفتگی و کولاک برف در خراسان شمالی می شود.
بر اساس این گزارش، متاثر از این وضعیت، دمای هوای این استان بین 8 تا 10 درجه کاهش خواهد یافت.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.