محمد مشتری پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یخبندان، تردد خودروها در مسیر دوراهی دشت با مشکل روبه رو کرده و شاهد تجمع خودروها هستیم که عوامل راهداری در حال رفع مشکل هستند.
وی گفت: کولاک و بارش برف در مسیر اسپاخو هم تردد خودروها را با مشکل روبه رو کرده بود و ترافیک خودروها با کندی انجام می شد که عوامل راهداری در این مسیر هم مشغول خدمات رسانی هستند.
وی اظهار داشت: اکنون تردد خودرو ها در تخته باغلق، به علت کولاک تنها زنجیر چرخ میسر است.
وی خاطرنشان کرد: تردد در گردنه های استان در حال انجام است و عوامل راهداری نسبت به شن و نمک پاشی مبادرت داشته اند.
مشتری تاکید کرد: از مردم انتظار می رود به جد از سفرهای غیرضرور به جد خودداری کنند و در صورت مبادرت به سفر پیش از حرکت از سالم بودن خودرو اطمیان حاصل کنند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با بیان اینکه یخبندان در جاده ها ممکن است سبب غافگیری رانندگان شود گفت: رانندگان حتما تجهیزات زمستانه بویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

** آماده باش جمعیت هلال احمر
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: با توجه به برودت هوا و یخبندان در سطح جاده ها، امدادگران این جمعیت به حالت آماده باش درآمده اند.
ابوالفضل محبان پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عوامل امدادی این جمعیت امشب برای خدمات رسانی در حادثه های احتمالی در حالت آماده باش هستند.
وی افزود: به علت لغزندی جاده ها و گزارش کولاک و بارش برف در جاده های استان، بروز حادثه های جاده ای محتمل است.
وی گفت: در طرح زمستانه امسال 21 پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر شامل 14 پایگاه ثابت و هفت پایگاه موقت، برای امداد رسانی فعال است و در هر روز 100 نفر امدادگر در این طرح مشارکت دارند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: به تعداد کافی ناوگان در پایگاه های این جمعیت وجود دارد و علاوه بر آن، یک فروند بالگرد هم در استان برای امدادرسانی در حادثه های احتمالی به کار گرفته می شود.
استان خراسان شمالی، بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر راه دارد که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده است.
اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.