سرهنگ علیرضا حسین زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در تصادف فوتی رخ داده تجاوز به چپ خودروی سایپا و تصادف آن با موتورسیکلت در کیلومتر 38 محور جرگلان منجر به کشته شدن راکب موتور سیکلت شد.
وی در ادامه با اشاره به لغزنده بودن تمامی محورهای استان، گفت: هم اینک در گردنه اسدلی محور بجنورد به اسفراین وزش باد شدید بوران برف را ایجاد کرده که پاک سازی جاده توسط نیروهای راهداری در حال انجام است.
وی افزود: همچنین مه غلیظی محور امین الله باعث کاهش دید افقی شده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسن شمالی یادآور شد: مابقی محورهای این استان نیز خشک بوده و ترافیک روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.
وی اظها داشت: با توجه به بارش برف و باران در بیشتر محورهای این استان در دو روز گذشته و احتمال یخ زدگی جاده ها رعایت نکات ایمنی و به همراه داشتن وسایل و تجهیزات گرمایشی و زنجیر چرخ و پرهیز از سفرهای غیرضروری به رانندگان توصیه می شود.
استان خراسان شمالی، بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر راه دارد که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده است.
اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.
طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در جایگاه 13 استان های کشور قرار گرفته است.
طول راه های شریانی استان خراسان شمالی 637 کیلومتر است که 1,8 از راه های شریانی کشور را شامل می شود.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.