حسین شفیعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در 9 ماهه امسال محصولات تولیدی این شرکت به میزان 62 میلیون دلار صادر شده است که تلاش داریم تا پایان سال، رکورد صادرات محصولات پتروشیمی خراسان را بهبود ببخشیم.
وی افزود: در 9 ماهه امسال، 468 هزار تن اوره، 274 هزارتن آمونیاک و 15 هزار و 800 تن ملامین در پتروشیمی خراسان تولید شده است.
وی در باره طرح توسعه پتروشیمی خراسان گفت: طرح توسعه این واحد صنعتی تحت عنوان اوره و آمونیاک 2 در دست اقدام است.
عضو هیات مدیره پتروشیمی خراسان با اشاره به تاسیس شرکت پتروشیمی شرق گفت: این شرکت با ترکیب سهامداری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و پتروفرهنگ ثبت شده و هم اکنون به دنبال تامین منابع مالی، مجوز خوراک و منابع آب مورد نیاز پروژه هستیم.
شفیعی میزان اشتغالزایی این طرح را در طول چهار سال اجرای پروژه، یکهزار و 500 نفر و پس از انجام طرح در هنگام تعمیر و نگهداری میزان اشتغال مستقیم را 350 نفر اعلام کرد.
عضو هیات مدیره پتروشیمی خراسان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل کارگروه مسئولیت های اجتماعی در این شرکت گفت: بهسازی و مشارکت درساخت مدارس روستایی در اولویت ما است و تاکنون مدارس شماری از روستا ها بهسازی شده و بهسازی مدارس روستاهای سرچشمه، قاضی علیا، بخش حصارگرمخان ونجف آباد در دست اقدام است.
مجتمع پتروشیمی خراسان مستقر در 17 کیلومتری شرق بجنورد ، مرکز استان خراسان شمالی، در سال 75 فعالیت خود را آغاز کرده است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.