شیما پاک منش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مجموع 6 تیم شامل چهار تیم در بخش بانوان و دو تیم در بخش مردان از شهرهای لاهیجان، ساوه، بندرانزلی، مشهد، شاهرود و مازندران برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.
وی افزود: تیم های که اعلام آمادگی کرده اند در حقیقت از تیم های مطرح کشور نیستند و به همین علت این مسابقات جذابیت لازم را نخواهد داشت.
پاک منش با اشاره به دریافت مبلغ 12 میلیون ریال از هر تیم برای شرکت در این مسابقات، گفت: مبلغ یاد شده برای هزینه ایاب و ذهاب، اسکان و غذای ورزشکاران هزینه می شود.
وی افزود: با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر کشور در دور برگشت نیز قرار است ماه آینده در تهران برگزار شود که مبلغی بالغ بر 25 میلیون ریال ورودی داشت ورزشکاران از پرداخت هزینه برای شرکت در این دوره از مسابقات کشوری استقبال نکردند.
نائب رئیس هیات قایقرانی خراسان شمالی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته برگزاری مسابقات کشوری قایقرانی دراگون بوت کشور به میزبانی این استان به اوایل سال آینده موکول شد.
وی در ادامه از برگزاری مسابقات تدارکاتی برای ورزشکاران این استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات منطقه ای استخری بانوان با شرکت تیم های استان های همجوار که برای مسابقات کشوری اعلام آمادگی کرده بودند نیز تا ماه آینده در برنامه قرار دارد.
به گزارش ایرنا، هم اینک کمیته های قایقرانی خراسان شمالی در رشته های دراگون بوت، کاناپولو، آب های آرام، رویینگ، آب های خروشان، استعدادیابی، داوران و مربیان و مسابقات در شهرهای بجنورد، شیروان، فاروج، مانه و سملقان، اسفراین و جاجرم فعال است.
قایقرانان خراسان شمالی کسب مقام دوم جهانی و مقام های آسیایی و مقام های متعدد کشوری را در کارنامه خود دارند و یکی از قایقرانان این استان نیز به اردوی تیم ملی دعوت شده است.
خراسان شمالی تاکنون سه دوره از مسابقات کشوری قایقرانی را میزبانی کرده است.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.