به گزارش ایرنا معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی روز یکشنبه در آیین تجلیل از خادمین و خیرین درشهر آشخانه گفت: متمکنین و صاحبان سرمایه باید در این مسیر مقدس وارد شوند و با نیات خیر خود موجبات خدمت رسانی شایسته تر به زائران حسینی را فراهم کنند.
محمود ثمینی با بیان اینکه اربعین به فرمایش مقام معظم رهبری قله بوده و نباید هیچ اقدامی آن را تحت الشعاع قرار بدهد، گفت: پس کار خادمین زائران پیاده امام حسین (ع) در قله اربعین صورت گرفت.
وی با بیان این مطلب که این نظام متعلق به همه بوده و برای آن جوانان و خون ها داده ایم افزود: امروز دشمن از توفیقات نظام اسلامی عصبانی بوده و باید هوشیارانه و با بصیرت عمل کرد و به نیازها و خواسته های مردمی نیز توجه کرد.
وی بیان کرد: تن دشمن امروز از وحدت بین شیعه و سنی و از راهپیمایی عظیم مردم در کربلا به لرزه در آمده است.
امام جمعه شهر آشخانه نیز گفت: باید از تجربیات به دست آمده استفاده کرد تا در سال های آتی مجموعه راسخ تری را به نحو احسن انجام بدهند.
حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده افزود: موکب یک الگو و یک جهت است و در حال حاضر نیز در همین موکب قمر بنی هاشم باید به نیازمندان کمک شود.
موکب قمر بنی هاشم از شهرستان مانه و سملقان به مدت 15روز به زائران امام حسین (ع) خدمات رسانی کرد که مجموع کمک های این موکب در این مدت 53 میلیارد و 760 میلیون ریال بود.
7183/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.