قمرتاج رستگار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر پرهیز بانوان از درخواست آرایش های دائمی، اظهار داشت: در صورت دادن این خدمات و بروز مشکل، هیچ مسئولیتی متوجه این اتحادیه نیست.
وی با اشاره به اینکه آرایش های دائم با وجود ممنوع بودن، در حال انجام است، گفت: این اقدام، به صورت غیرمجاز و با مسئولیت متقاضیان، انجام می شود و بعضا شکایت بانوان را در پی داشته است.
رستگار خاطرنشان کرد: هنوز مکان استریل و قابل قبول برای ارائه این خدمات در آرایشگاه های ما ایجاد نشده و به همین علت دانشگاه علوم پزشکی، مجوزی در این باره نداده است.
وی گفت: در تلاش هستیم تا فضایی استریل در بجنورد ایجاد شود و انجام آرایش های دائم با نظارت پزشک متخصص پوست و مو، توسط شماری از آرایشگران زبده ارائه شود.
رئیس اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه بجنورد گفت: انجام آرایش های دائم در شرایط غیربهداشتی می تواند بهداشت و سلامت بانوان را به خطر انداخته و سبب انتقال برخی بیماری ها شود.
وی افزود: حتی در نرخ نامه هایی که به آرایشگاه ها ابلاغ شده، نرخی برای آرایش های دائم ذکر نشده و این به معنای آن است که مجوزی از طرف وزارت بهداشت برای انجام این آرایش ها داده نشده است.
اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه بجنورد 250 عضو دارد.
7185/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.