به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی روز یکشنبه در دیدار با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی خراسان شمالی افزود: ناجا نیرویی فعال و مثبت است و باید با رعایت قانون، اخلاق و ارزش های اسلامی، اجازه ندهد که خاطره خوش مردم از این نهاد خدشه دار شود.
امام جمعه بجنورد از نیروی انتظامی به عنوان دیوار امت و زینت رهبری یاد کرد که راه های تامین امنیت جامعه به او سپرده شده است.
یعقوبی با تاکید بر رعایت نظم و به روز بودن در نیروی انتظامی، اظهار داشت: نیروی انتظامی از بازوان مهم ولایت است که با مردم محشور است و باید در انجام وظیفه خود و تعامل با مردم، با رعایت همه جوانب، سنجیده عمل کند تا غافلگیر نشود.
وی افزود: هم اکنون دشمنان در داخل و خارج کشور بیدار هستند و کشور ما را رصد می کنند بنابراین باید رخنه ها را دریافته و به گونه ای رفتار کنیم که دشمن نتواند وارد نظام شده و ضربه بزند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: این نیرو امسال با راه اندازی قرارگاه، کاهش 41 درصدی در تلفات سوانح درون شهری و 17 درصدی در تلفات برون شهری داشته است.
سردار علیرضا مظاهری افزود: در حوزه جرائم خشن نیز 100 درصد کاهش داشته ایم در حالی که جرائم و سرقت های خرد افزایش یافته که در تحلیل های انجام شده بیکاری، گرانی، اعتیاد و اقتصاد جامعه مهمترین عامل وقوع آن بوده است.
14 تا 21 مهرماه در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.